Практика науково-методичного забезпечення технологізації освіти для реалізації потреб Нової української школи
Анотація
У статті розглядаються сучасні підходи до технологізації освіти в умовах реалізації реформи Нової української школи. Закцентовано увагу на зростаючому значенні технологізації як ключового елемента в оновленні освітнього простору та забезпеченні якісної підготовки педагогічних кадрів відповідно до нових вимог суспільства. Ураховуючи глобальні виклики, пов’язані з науково-технологічним поступом, цифровізацією та трансформацією форм і змісту освіти, доведено необхідність науково-методичного супроводу означених процесів у системі післядипломної педагогічної освіти.
Основним об’єктом дослідження є діяльність створеного на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти міжкафедрального науково-методичного центру технологізації освіти. Зокрема, докладно висвітлено організаційну структуру та засади його діяльності, основні завдання, а також функціональне наповнення. Наголошено, що означений науково-методичний центр позиціонується як осередок інноваційної педагогіки, адже покликаний розробляти, апробувати та поширювати ефективні педагогічні технології, орієнтовані на потреби Нової української школи.
Автори особливу увагу приділяють упровадженню технологій у практичну діяльність педагогів, розвитку їхнього дослідницького та інноваційного потенціалу, формуванню нової дидактики відповідно до стандартів Нової української школи; наголошують, що науково-методичне забезпечення технологізації освіти має здійснюватися системно, з урахуванням досвіду провідних педагогів, потреб конкретного регіону, нових тенденцій розвитку освіти, вимог державної політики.